عوارض نفروپاتی فشار خون بالا چیست
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض نفروپاتی فشار خون بالا چیستنفروپاتی فشار خون بالا، شما می دانید؟ آیا از عوارض نفروپاتی فشار خون بالا شما را در درک؟ من باید بسیاری از مردم برای این بیماری را کاملا درک نمی شود. برخی افراد ممکن است این بیماری مدت دانم، اما به دلیل درک عمیق از این بیماری، خطر کمی است که، بسیاری از مردم این بیماری را نادیده گرفتن نگرش، در واقع، آن است که نیست، این یک بیماری بسیار جدی است، که به خودی خود می تواند پروتئینوری شود در بیماران مبتلا به فشار خون بالا، ادرار غیر طبیعی، هیدرولیز کلیوی و غیره. وجود دارد عوارض مرتبط با این بیماری، در پایان، آنچه در آن است؟

عوارض نفروپاتی فشار خون بالا:

(1) عوارض با قلب

شایع ترین هیپرتروفی بطن چپ ایدیوپاتیک است، بیمار ممکن است تپش قلب، تنگی نفس و یا اعمال، تنگی نفس شبانه به سایر انواع ادم ریوی، بطن چپ شدید ممکن است رخ دهد و یا همراه با بیماری عروق کرونر قلب، آنژین صدری رخ می دهد، علائم بالینی سکته قلبی.

(2) عوارض از مغز

ساختار عروقی مغزی نسبتا ضعیف، شکننده تر است، پس از سخت شدن، به راحتی خونریزی مغزی در نوسانات فشار خون ناشی از. علاوه بر این، تصلب شرایین و سکته مغزی به نفع ترومبوز رخ داده است.

(3) علائم گوارشی

فشار خون بالا، تهوع و استفراغ و سایر علائم گوارشی ناشی از فشار خون بالا انسفالوپاتی. از آنجا که بروز مویرگها، مغز اسپاسم جدی و ماندگار از گردش خون مغزی خون، ادم مغزی ناشی از افزایش فشار داخل جمجمه.

(4) رتینوپاتی

تاری دید، تورم وجود دارد از عصب بینایی، خونریزی شبکیه، خونریزی.

(5) تغییر در مقدار ادرار

من فکر می کنم نفروپاتی فشار خون بالا اولین علائم بالینی شبانه، پروتئینوری و هماچوری پس از آن بود، و حتی پیشرفت برای تبدیل شدن به اورمی. هنگامی که از افزایش کلی ثابت در فشار خون (20،0 / 13Kpa، / 100mmHg بالا) بازدید، برخی از پلک و / یا ادم اندام تحتانی، جامعه قلب به عنوان رتینوپاتی arteriosclerotic ترین، هنگامی که پایین راه راه، خونریزی شعله شکل، و پشم پنبه اگزودا نرم گسترش ، با پشتیبانی از تشخیص آترواسکلروز بدخیم کلیوی است. انسفالوپاتی فشار خون بالا ممکن است علائم سیستم عصبی مناسب است.

(6) علائم مغز

سردرد، سرگیجه، بیماری های کلیوی، فشار خون بالا یک علامت شایع است، آن را نیز ممکن است سر و یا گردن احساس سنگین بشقاب تنگ است. سرگیجه و فشار خون بالا ناشی از به ظاهر از صبح زود تر به جزئیات، پس سری و یا مشترک زمانی است. سرگیجه ناشی از فشار خون بالا می تواند موقت یا دائم، افت فشار خون کاهش می یابد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,عوارض ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: